8 نفر در دزدی خرده فروشی چند میلیون دلاری در جنوب کالیفرنیا دستگیر شدند


هشت مظنون پس از کشف میلیون ها دلار کالاهای سرقتی در جنوب کالیفرنیا توسط مقامات دستگیر شدند.

به گفته اداره کلانتر شهرستان لس آنجلس، مقدار زیادی کالا توسط خدمه بازیابی از چندین فروشگاه خرده فروشی در کالیفرنیا، نوادا و آریزونا به سرقت رفت.

گروه سرقت خرده فروشی اقلام سرقتی را به نقاط مختلف در سراسر شهرستان لس آنجلس منتقل کرده و آنها را به عملیات های مختلف “حصار” فروخت.

«حلقه جنایتکار» به فرد یا کسب و کاری گفته می شود که آگاهانه اجناس و اموال مسروقه را به دست می آورد و سپس آنها را برای کسب سود می فروشد. اغلب، کالاهای دزدیده شده می تواند نتیجه سرقت های دسته جمعی و سرقت های خرده فروشی باشد.

به گفته پلیس، محلی‌هایی که از محوطه‌های مخفی خرید می‌کنند ممکن است ندانند این محصولات در یک عملیات جرایم خرده‌فروشی سازمان‌یافته به سرقت رفته‌اند.

عکس‌های نیم تنه بزرگ، انواع کالاهای دزدیده شده از جمله داروهای بدون نسخه، محصولات آرایشی و بهداشتی و لوازم شخصی و بهداشتی را نشان می‌داد. نمایندگان یک انبار بزرگ پر از جعبه های اقلام مسروقه را کشف کردند.

  • میلیون ها دلار کالای سرقتی در یک سری سرقت های خرده فروشی سازمان یافته کشف شده است.  (اداره کلانتر شهرستان لس آنجلس)
  • میلیون ها دلار کالای سرقتی در یک سری سرقت های خرده فروشی سازمان یافته کشف شده است.  (اداره کلانتر شهرستان لس آنجلس)

بازرسان ارزش خرده فروشی کالاهای مسروقه را چند میلیون دلار تخمین زدند. LASD مبلغ دقیق دلاری را منتشر نکرد زیرا تحقیقات در حال انجام است.

در این دستگیری یک اسلحه گرم مسروقه و مقدار زیادی پول نقد آمریکایی نیز کشف شد.

LASD گفت: «چند خدمه سرکوب و یک عملیات شمشیربازی در مقیاس بزرگ که توسط «بازیگران بد» انجام شد، شناسایی و دستگیر شدند.

هر هشت مظنون به اتهام سرقت خرده فروشی سازمان یافته و دریافت اموال مسروقه بازداشت شدند. آنها به کلانتر شهرستان لس آنجلس جنوبی منتقل شدند و هر کدام با وثیقه 60000 دلاری نگهداری می شوند.

هویت آنها فاش نشده است.

این تخریب عظیم توسط گروه ویژه جرایم خرده‌فروشی سازمان‌یافته LASD انجام شد، که در سپتامبر 2023 در بحبوحه افزایش دزدی‌های خشن و پرهزینه خرده‌فروشی و دزدی‌ها در جنوب کالیفرنیا تشکیل شد.

مقامات گفتند که این کارگروه متشکل از چندین آژانس مجری قانون است و بر مظنونان و کسانی که کالاهای مسروقه را به صورت آنلاین خریداری می کنند متمرکز است.

هر کسی که اطلاعاتی در مورد این پرونده دارد می تواند به گروه ویژه LASD به آدرس ORCTF@LASD.ORG ایمیل بزند یا با شماره 7270-946-562 تماس بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید