کارآگاه پلیس کالیفرنیای جنوبی یک غیرنظامی را در 5 Fwy می کشد و می راند: گاسکونی



جرج گاسکون، دادستان ناحیه لس آنجلس، یک کارآگاه پلیس لس آنجلس را که در حین انجام وظیفه نبود، متهم به برخورد و فرار در یک حادثه بزرگراهی 5 سال پیش کرد.

کارآگاه استفانی کاریلو در 3 مه 2023 در ماشین پلیس بدون نشان خود بود، زمانی که “گفته می شود یک وسیله نقلیه غیرنظامی را که باعث آسیب رساندن به عقب شده است”، بر اساس یک خبر از دفتر گاسکون.

دفتر دادستان منطقه افزود: «در حالی که کاریلو و قربانی پس از تصادف متوقف شدند، ظاهراً کاریلو به وسیله نقلیه خود بازگشت و از محل متواری شد.

دادستان ها اضافه کردند که کاریلو، 47 ساله، سپس به ایستگاه سان خوان کاپیسترانو گشت بزرگراه کالیفرنیا در اورنج کانتی رفت و در آنجا گزارش داد که در یک حادثه ی تصادفی دست داشته است.

دادستان ها نگفتند چرا دقیقاً یک سال صبر کردند تا اتهامات را مطرح کنند، اما کالیفرنیا یک سال محدودیت برای تخلفات دارد. اتهام فرار Carrillo یک جنایت است و او در صورت مجرم شناخته شدن تا شش ماه در زندان شهرستانی قرار دارد.

گاسکون در بیانیه‌ای گفت: «رفتار غیرمسئولانه و نادرست اجرای قانون که ادعا می‌شود توسط افسر کاریلو نشان داده شده است، نه تنها اعتماد عمومی را نقض می‌کند، بلکه برخلاف سوگند مجری قانون برای حفظ امنیت عمومی است». «افسران پلیس وظیفه اصلی این هستند که صادقانه و وظیفه شناسانه عمل کنند. دفتر ما رفتاری را که امنیت عمومی را به خطر می اندازد و حداقل استانداردهای اجرای قانون مورد انتظار افسران مجری قانون را برآورده نمی کند، تحمل نخواهد کرد.”

کاریلو در جستجوی سوابق زندان ظاهر نشد، اما دفتر گاسکون گفت که او در 22 می در مرکز عدالت جنایی کلارا شورتریج فولتز در مرکز شهر لس آنجلس محاکمه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید