مرکز حیات وحش کالیفرنیا ده ها پلیکان بیمار را پس از گلوله شدن دسته جمعی درمان می کند



ده ها پلیکان قهوه ای در مرکز نجات حیات وحش اورنج کانتی تحت درمان هستند، اما مقامات دقیقاً مطمئن نیستند که چه چیزی آنها را ناراحت می کند.

مرکز حفاظت از تالاب ها و حیات وحش هانتینگتون بیچ، پرندگانی را که از سراسر کالیفرنیای جنوبی به این مرکز آورده می شوند، درمان می کند.

دبی مک گوایر، مدیر اجرایی این سازمان غیرانتفاعی گفت: ما شاهد افزایش تعداد پلیکان های قهوه ای بودیم که در روز شنبه، 2 آوریل وارد شدند. ما 79 را بیشتر از اورنج کانتی دریافت کردیم، در حالی که تعداد کمی از آنها در داخل کشور هستند. پنجاه و یک نفر در دو ساعت اول ورود جان باختند.

این سازمان گفت که این بخشی از یک “رویداد گسترده گسترده” است که علت آن ناشناخته است.

مک گوایر گفت که پرندگانی که از راه می رسند خسته و هیپوترم هستند و بسیاری درگیر وسایل ماهیگیری می شوند.

آزمایش‌های اولیه آزمایشگاهی تأیید کرد که پرندگان در حالت گرسنگی هستند، اما بسیاری از آنها به درمان‌هایی که شامل مایعات، ویتامین‌ها و غذا می‌شود، پاسخ خوبی می‌دهند.

او گفت: “کسانی که تحت مراقبت ما هستند بهبود یافته اند و به طور پیوسته در حال افزایش وزن هستند.” آزمايش‌هاي آزمايشگاهي پيگيري نشان مي‌دهد كه كم خوني و كم بودن پروتئين كل خون در حال بهبود است.

او گفت، اما مرکز مراقبت به دلیل ورود ناگهانی پرندگان دریایی بیمار غرق در آب و غرق شده است و مراقبت از هر پرنده در روز حدود 45 دلار هزینه دارد.

در حال حاضر 28 نفر در مرکز حضور دارند و انتظار می رود ده ها نفر دیگر نیز به زودی وارد این مرکز شوند. این علاوه بر صدها حیوان دیگر است که سازمان بدون توجه به این رویداد اسرارآمیز رها کردن دسته جمعی از آنها مراقبت می کند.

این سازمان از هر کسی که می‌خواهد کمک کند می‌خواهد برای پرداخت هزینه مراقبت خود کمک کند تا یک کمک آنلاین انجام دهد.

«پرندگان دریایی از آلودگی و صید بی رویه در اقیانوس ها رنج می برند. مک گوایر گفت: «برخی از مطالعات نشان می دهد که تعداد پرندگان دریایی در جهان از دهه 1950 تقریباً 70 درصد کاهش یافته است. “کمک امروز شما می تواند تفاوت ایجاد کند.”

از ساکنان و ساحل‌نشینان خواسته می‌شود که مراقب پلیکان‌های بیمار باشند. اگر هنگام نزدیک شدن به پرنده “سرطان نرود و دور نشود” به احتمال زیاد این نشانه بیماری است و نیاز به مراقبت دارد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مرکز حفاظت از تالاب ها و حیات وحش اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید