یک صاحب کسب و کار لانگ بیچ پس از تصادف چند اتومبیل با فروشگاه او ناامید است


یکی از صاحبان کسب و کار لانگ بیچ امیدوار است که پس از تصادف چندین اتومبیل با فروشگاه او، شهر اقدامات ایمنی جدیدی را اجرا کند.

امیلی یاپ صاحب مغازه عتیقه فروشی Magnolia & Willow در لانگ بیچ است که در هشت ماه گذشته سه خودرو با مغازه او تصادف کرده اند.

Yep به Jennifer McGraw از KTLA 5 گفت: “این یک فاجعه در داخل ایجاد کرد.”

بله، شهر لانگ بیچ باید برای محافظت از کسب و کارش بیشتر تلاش کند. او از امنیت کارمندان خود می ترسد و احساس می کند که این فقط یک مسئله زمان است که کسی در فروشگاه او صدمه ببیند.

یپ گفت: «استرس و اضطرابی که برای من و خانواده ام ایجاد کرده است، به سادگی غیرقابل توصیف است.

شهر موانع موقتی در اطراف فروشگاه او ایجاد کرد، اما این مانع از آسیب رساندن جدیدترین وسیله نقلیه به کسب و کار او نشد.

اریک لوپز، منشی شهر لانگ بیچ گفت: از دیدگاه او، بهبود باید اکنون اتفاق بیفتد و من موافقم. ما برای کمک مالی 20 میلیون دلاری از دولت فدرال درخواست دادیم، اما هنوز این پول را دریافت نکرده ایم.»

بله، می گوید خیلی نگران کننده است که مغازه او چندین بار آسیب دیده است. او از عدم اقدام شهر ناامید است.

Yep گفت: “این دیوانه است که شهر از ما انتظار دارد که اینگونه زندگی کنیم.” “در این شرایط چگونه باید تجارت کنم؟”

کارکنان نیز از ایمنی خود مراقبت می کنند.

ماریا پرز گفت: “به هر نقطه ای که ضربه می زنیم، واقعاً برای ما نزدیک است.” “ما می توانستیم آنجا بایستیم.”

ویدئویی که توسط KTLA به دست آمده است، حادثه 4 ژوئیه را نشان می دهد که یک وسیله نقلیه از جلوی فروشگاه عبور کرد. بله، او همچنین می ترسد که اگر شهر برای جلوگیری از سرعت غیرمجاز رانندگان در تقاطع ها اقدامات بیشتری انجام ندهد، یک رهگذر بی گناه آسیب ببیند، یا بدتر از آن.

آنها چقدر باید از راه رفتن نوزاد در کالسکه احساس امنیت کنند؟ بله، او گفت. “آیا باید با پسر چهار ساله ام اینجا احساس امنیت کنم؟”

معاونان کمیته اجرایی شهرستان اذعان دارند که موانع موقت برای تامین امنیت مشاغل و کارکنان آن کافی نیست. مقامات می گویند که در آینده ایمنی تقاطع ها را در اولویت قرار خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید